Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Bornholm i Kopenhaga >>> Rejs na koniec wakacji Nr: MIM-R/2022/09/308

Świnoujście - porty Bornholmu - Kopenhaga - Świnoujście

Data rozpoczęcia:
27.08.2022 sobota
Data zakończenia:
03.09.2022 sobota
Ilość dni:
7 dni
Akwen:
Bałtyk
Trasa rejsu:
Świnoujście - porty Bornholmu - Kopenhaga - Świnoujście Więcej informacji
Jacht:
Jeanneau Sun Odyssey 39i Więcej informacji

Cena: 1 570 zł

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Zapraszamy na rejs po Bałtyku zachodnim.

W trakcie rejsu odwiedzimy kilku portów oraz zobaczymy kilka przepięknych zakątków tej części morza. Każde z odwiedzanych miejsc jest niepowtarzalne i godne zobaczenia.

Płynąc na ten rejs, zyskacie też sporą dawkę doświadczenia żeglarskiego.

Na rejs zapraszamy każdego, niezależnie od posiadanego doświadczenia. Udział w rejsie pozwoli uzyskać wiele godzin stażu morskiego, potwierdzonego wystawioną przez skippera opinia z rejsu.

Nie odwołujemy imprez ze względu na zbyt małą liczbę załogi!

TEN REJS

Na ten sierpniowo-wrześniowy rejs, mamy ambitny plan! Chcemy połączyć odwiedziny na Bornholmie i w Kopenhadze. Aby go zrealizować, czeka na nas dużo godzin spędzonych na morzu - !!! godzin stażowych !!! .

Na koniec lata, Bałtyk będzie jeszcze dość ciepły, a pogoda powinna być sprzyjająca: słoneczna i sucha. Choć wiadomo, ostatecznie wszystko zależy od Neptuna.

W tym czasie porty już nieco pustoszeją, turystów pewnie będzie coraz mniej… a miejsca pozostają tak samo piękne.

Jeśli umiesz łowić dorsze to zabierz wędkę, lubisz grać na gitarze to zabierz ją ze sobą, lubisz czytać - weź książkę.

Zaokrętowanie: 27.08.2022 sob, godz. 16:00 Wyokrętowanie 03.09.2022 sob, godz. 09:00
Port: Świnoujście Port: Świnoujście
Rodzaj rejsu: Rejs turystyczno - żeglarski
Liczba godzin stażu: 70-90
Staż na wodach pływowych: NIE

Trasa rejsu do góry

Akwen: Bałtyk ‐ Bałtyk
Trasa rejsu: Świnoujście - porty Bornholmu - Kopenhaga - Świnoujście

Powyższa trasa jest trasą planowaną, uzależniona jest ona jednak od warunków atmosferycznych, epidemicznych, a także od kondycji załogi. Ostateczną decyzję na temat kształtu trasy podejmuje kapitan, także po konsultacjach z załogą.

Po wypłynięciu ze Świnoujścia, obierzemy kurs na Bornholm.

Borholm to wyspa, która oferuje odwiedzającym piękno przyrody i wiele kontrastów. Jest idealna zarówno dla aktywnych, jak i ceniących leniwy wypoczynek. W północno-wschodniej części wyspy spotkamy skaliste i klifowe wybrzeże przechodzące na północy w wysokie granitowe urwiska, porozcinane szczelinami. Są tu też przyjazne dzieciom plaże z płytką wodą w Balce, a niemal bezkresne piaski w Dueodde. Na wyspie znajduje się też kompleks leśny Almindingen i znaczne połacie wrzosowisk.
Na Bornholmie jest kilka uroczych portów i tak możemy zatrzymać się w: Allinge, Gudhejm, Svaneke czy też w kilku innych.

Kopenhaga stolica Danii, to miasto malowniczo położone nad wielką cieśniną morską, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Można odwiedzić kilka znamienitych muzeów, zobaczyć wiele zabytków i miejsc z tradycjami, pobuszować po knajpkach czy pospacerować po zaułkach Strogetu i Nyhavn (najbardziej kolorowej części miasta).
Punktem obowiązkowym podczas odwiedzin Kopenhagi są m.in.:
- pomnik małej syrenki – symbol miasta znany na całym świecie. Jak głosi legenda jest siostrą naszej warszawskiej syrenki. Obie przypłynęły do wybrzeży Bałtyku. Jedna popłynęła wzdłuż Wisły, druga zachwycona duńskimi cieśninami wybrała Kopenhagę.
- zimowa rezydencja duńskiej rodziny królewskiej – Amalienborg,
– katedra luterańska Marii Panny, największy duński kościół; znajduje się tam rzeźba Chrystusa wykonana przez Bertela Thorvaldsena.
Podczas pobytu w Kopenhadze warto spróbować tradycyjnych duńskich kanapek smørrebrød, czyli kanapek z ciemnego żytniego pieczywa (rugbrød) posmarowanego masłem i podawanego z dodatkami: sałatką, tuńczykiem, kurczakiem lub wołowiną i pomidorem. Charakterystyczne dla Danii są też śledzie, które dostać można wszędzie, a przyrządzane są na niezliczone sposoby.

Transport do góry

Transport do miejsca rozpoczęcia rejsu / z miejsca zakończenia rejsu - uczestnik organizuje we własnym zakresie.

Jacht do góry

Jeanneau Sun Odyssey 39i

Jeanneau Sun Odyssey 39i to wygodny jacht z dużą przestrzenią w kokpicie oraz w salonie, co zapewnia załodze komfort przebywania na pokładzie. Jacht posiada krótki kil, a zanurzenie 155 cm pozwala planować rejsy w najodleglejsze zakamarki Bałtyku. W okresach kiedy są niskie temperatury, komfort zapewnia zainstalowane ogrzewanie.

Jacht jest zarejestrowany na 9 osób. Posiada 3 kabiny dwuosobowe (koje w kabinie lewej rufowej, prawej rufowej, dziobowej to koje dwuosobowe) oraz łazienkę z prysznicem. Wszystkie kabiny są z podwójnymi kojami płaskimi. Trzy miejsca przewidziane są w mesie. Na rejsach żeglujemy w max. 7 osób plus skipper.

Jacht posiada stosowne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa dla 9 osób (tratwa ratunkowa, kamizelki pneumatyczne).

DANE TECHNICZNE:
Długość całkowita: 11,86m
Długość kadłuba: 11,62m
Szerokość: 3,88m
Zanurzenie: 1,55m – krótki kil
Powierzchnia żagli: 67m2
Moc silnika: Yanmar 40KM
Pojemność zbiorników na paliwo: 130l
Pojemność zbiorników na wodę: 355l

WYPOSAŻENIE ŻEGLARSKIE I NAWIGACYJNE:
- grot i genua rolowane
- 4 duże kabestany Lewmar
- sprayhood (szprycbuda)
- chartplotter Raymarine w kokpicie
- radar
- navtex do odbioru prognoz pogody i ostrzeżeń nawigacyjnych
AIS
- radio VHF z DSC
- kompas
- wiatromierz, log, echosonda
- winda kotwiczna, kotwica Delta, łańcuch 50m
- dodatkowe akumulatory (łącznie 330Ah)
- brak autopilota (sterujemy ręcznie – najlepsze dla szkolenia)

WYPOSAŻENIE HOTELOWE – KOMFORTOWE:
- ogrzewanie
- lodówka w kambuzie
- 2-palnikowa kuchenka z piekarnikiem
- pełne oświetlenie wnętrza LED
- odtwarzacz muzyki
- 2 głośniki w mesie
- platforma na rufie
- pościel i ręcznik dla każdego uczestnika
- pełne wyposażenie kuchenne
- literatura żeglarska, gry

WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA:
W naszej działalności kładziemy szczególny nacisk na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa. Dlatego jachty są kompletnie wyposażone w tym zakresie. Należy tu wymienić:
- oceaniczne tratwy ratunkowe dla 8 osób
- radiopławy EPIRB
- ratunkowe kamizelki pneumatyczne z szelkami
- 2 koła ratunkowe (jedno z linką, drugie z pławką świetlną)
- pirotechnika (rakiety spadochronowe i pławka dymna)
- apteczka wyposażona przez lekarza we wszystko co potrzebne

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- wybraną koję,
- opiekę skippera,
- ubezpieczenie KL i NW,
- podstawowe szkolenie żeglarskie,
- końcowe sprzątanie,
- pościel i ręcznik,
- ubezpieczenie od rezygnacji z powodu Covid-19.

Cena rejsu nie zawiera

1. Składki do kasy jachtowej* na wyżywienie, opłaty portowe, paliwo dla jachtu: zwykle ok. 100 EUR/osobę/tydzień - składka zbierana na burcie przy rozpoczęciu rejsu**;
2. Kosztów dojazdu na miejsce i powrotu z rejsu;
3. Kosztów dodatkowych atrakcji;
4. Podatków i opłat lokalnych;
5. Wydatków własnych;

Nie pobieramy od załogi żadnych kaucji, składek na ubezpieczenie kaucji, czy też opłat administracyjnych.

__________
* - Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu.

** - Składaka rozliczana po rejsie przez załogę - wszystko, co nie zostanie wydane, podlega zwrotowi.

Harmonogram płatności:
  • 50% – w dniu rezerwacji online
  • 50% – 1 miesiąc do rozpoczęcia

Cena: 1 570 zł

Zakończony

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!