Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Nr: NCH-R/2025/07/102

GDYNIA - BORNHOLM - CHRISTIANSØ - HANÖ - KARLSKRONA - GDYNIA

Data rozpoczęcia:
05.07.2025 sobota
Data zakończenia:
12.07.2025 sobota
Ilość dni:
7 dni
Akwen:
Bałtyk
Trasa rejsu:
GDYNIA - BORNHOLM - CHRISTIANSØ - HANÖ - KARLSKRONA - GDYNIA Więcej informacji
Jacht:
Bavaria 46 Cruiser Więcej informacji

Cena: 1 900 zł

Wolne miejsca

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

BORNHOLM I POŁUDNIOWA SZWECJA (GDYNIA - BORNHOLM - CHRISTIANSØ - HANÖ - KARLSKRONA - GDYNIA) 05.07 - 12.07.2025 (7 dni)

Tym razem z Mariny Gdynia wyruszymy na Bornholm, będzie to rejs typowo stażowy z dużą ilością godzin w morzu.
Po wyjściu za Półwysep Helski popłyniemy na północny zachód wzdłuż polskiego wybrzeża ku przepięknej duńskiej wyspie Bornholm. Naszym celem będzie port na wschodnim wybrzeżu wyspy - Nexø. Gdy już odsapniemy po tym morskim przelocie wypada trochę pozwiedzać, a jest co zobaczyć: muzeum kolejnictwa, park motyli czy też muzeum Bornholmu i samego miasta Nexø.
Kolejnym punktem naszego rejsu będą wyspy Christiansø leżące na północny wschód od Bornholmu oraz szwedzka wysepka Hanö, do której dopłyniemy płynąc niemalże wprost na północ z Christiansø.
Christiansø to magiczne wysepki z których będziemy mogli podziwiać piękne krajobrazy i malownicze zachody słońca. Tak wyjątkowej grupy wysp nie znajdziesz nigdzie indziej w Danii. Położona na wyspie stara twierdza króla Chrystiana V nie zmieniła się od czasu jej założenia w 1684 roku i jest niewątpliwie największa perełką tych wysp. Wyspy mają swój własny rytm dobowy, a surowy charakter unikalnego krajobrazu oferuje niezrównane wrażenia.
Kolejnym przystankiem na trasie naszego rejsu będzie szwedzka wysepka Hanö, która w wojnach napoleońskich była używana jako brytyjska baza morska od 1810 do 1812 roku.
Nastawiamy się na szkolenie i żeglowanie, aby uzupełnić naszą historyczną wiedze żeglarską zwiedzimy również muzeum marynistyczne w Karlskronie. To portowe miasto jest ostatnim zagranicznym portem, w planie naszego rejsu.
Kiedy już nasycimy się duńskimi i szwedzkimi klimatami pożeglujemy w kierunku polskiego wybrzeża...na rybkę, na Hel i z powrotem do Gdyni gdzie oddamy jacht kolejnej załodze.

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, na tym rejsie zyskasz ogromne doświadczenie morskie. Na koniec rejsu otrzymasz opinię honorowaną przez Polski Związek Żeglarski.

Zaokrętowanie: 05.07.2025 sob, godz. 17:00 Wyokrętowanie 12.07.2025 sob, godz. 09:00
Port: Marina Gdynia Port: Marina Gdynia
Liczba godzin stażu: 70-100
Staż na wodach pływowych: NIE

Trasa rejsu do góry

Akwen: Bałtyk ‐ Bornholm, Christianso, Blekinge
Trasa rejsu: GDYNIA - BORNHOLM - CHRISTIANSØ - HANÖ - KARLSKRONA - GDYNIA

Przedstawiamy plan rejsu, który może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych i/lub decyzji kapitana. Miejcie świadomość, że na morzu karty rozdają Neptun i Posejdon.
Gdynia - Wyspa Bornholm - 145 Mm
Wyspa Bornholm - Christiansø - 15 Mm
Christiansø - Hanö - 45 Mm
Hanö - Karlskrona - 35 Mm
Karlskrona - Hel - 150 Mm
Hel - Gdynia - 10 Mm
RAZEM - 400 Mm

Transport do góry

Transport po kraju we własnym zakresie

Jacht do góry

Bavaria 46 Cruiser (2014)
Bavaria Yachtbau

Jacht Bavaria 46 Cruiser jest udaną konstrukcją w serii Cruiser i w grupie „class” jest aktualnie na czołowym miejscu wśród czterokabinowych jachtów. Nie bez przyczyny - ma bowiem naprawdę dużo zalet. Obsługa rolowanych żagli jest prosta, manewrowanie pod żaglami i na silniku w portach łatwe. Dwa koła sterowe ułatwiają manewrowanie, osiągi nautyczne jachtu są zadowalające, na deku i pod pokładem jest bardzo dużo miejsca dla załogi. W takielunku zastosowano wyroby najbardziej znanych i renomowanych producentów: Selden, Lewmar, Furlex.

Długość:
14,27 m
Szerokość:
4,35 m
Zanurzenie:
2,1 m
Liczba miejsc:
10
Liczba koi/kabin:
10 / 4
Liczba WC:
3
Zbiornik wody:
360 l
Zbiornik paliwa:
210 l
Silnik:
55 KM
Wyposażenie

- Plotter map GPS Garmin,
- AIS klasy B,
- Radar,
- Kompas,
- Log,
- Echosonda,
- Wiatromierz,
- Autopilot,
- Ster strumieniowy.

- Rozkładany stół w messie,
- Wyposażenie kambuza,
- 2 lodówki,
- Kuchenka gazowa,
- Piekarnik,
- Radio CD+MP3

Bezpieczeństwo:
- Tratwa ratunkowa 10 os.,
- EPIRB z GPS,
- NAVTEX,
- Kamizelki pneumatyczne,
- Zapasowy rumpel,

Pozostałe:
- Ogrzewanie WEBASTO,

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

Cena rejsu obejmuje:

koszty przygotowania jachtu do rejsu
koszty organizacji rejsu
koszty pobytu na jachcie
opiekę doświadczonego kapitana
szkolenie żeglarskie dla chętnych

Cena rejsu nie zawiera

Cena rejsu nie obejmuje w szczególności transportu uczestników do miejsca zaokrętowania i z miejsca wyokrętowania.

Kasa jachtowa (zbierana na burcie jachtu): 500 PLN/osobę (za zebrane środki kupujemy jedzenie, opłacamy porty, kupujemy paliwo). Kapitan jachtu jest zwolniony z wpłaty do kasy jachtowej (kapitan pozostaje na utrzymaniu załogi). Kasa jachtowa podlega rozliczeniu wśród załogi.

Harmonogram płatności:
  • 50% – 1 tydzień od daty rezerwacji
  • 50% – 1 miesiąc do rozpoczęcia

Cena: 1 900 zł

Wolne miejsca

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!